Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Het kan helaas een keer gebeuren dat de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of incompleet is. Controleer daarom altijd direct na ontvangst of je bestelling juist is. Mocht de bestelling niet kloppen neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@makefashionenaccessoires.com.
Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

Wat moet ik doen als ik een kapot item heb ontvangen?
Ondanks dat wij alle items altijd goed controleren op gebreken, kan het helaas een keer voorkomen dat u toch een item ontvangt dat kapot is.
Controleer daarom altijd direct na ontvangst van je bestelling of een item geen gebrek bevat. Mocht het zo zijn dat je toch een kapot item hebt ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. (info@makefashionenaccessoires.com)
Wij zullen er dan voor zorgen dat er spoedig een gepaste oplossing komt.

Heb je een andere klacht? Ook dan zoeken we graag een oplossing.